באפשרותך ליהנות משירותי “גמל אינפו”, על ידי הצטרפות לשירות “גמל אינפו”
בכתובת https://kuptag-iai.co.il
הנחיות ומידע בעת הצטרפות לשירותי “גמל אינפו“:
- ההצטרפות הינה לקבלת שירותי מידע בלבד: צפייה במידע כולל אודות חשבונותיך, ובכלל זה הפקדות, משיכות, יתרות, דוחות רבעוניים ודוחות שנתיים.
- המידע מתעדכן אחת לחודש: עדכון האתר נעשה בתום שיערוך הכספים החודשי והחישובים בקופות.
- ניתן להתחבר לשירות באמצעות סיסמה חד-פעמית שתשלח במסרון למספר הנייד כפי שמעודכן במערכות החברה בלבד.
- ניתן לקבל סיסמה קבועה – יש לבצע הליך של הצטרפות לשירות אשר בסיומו יוצג בפנייך על המסך קוד משתמש קבוע (ניתן לשנותו דרך שירות הלקוחות בלבד), הסיסמה הראשונית תשלח אליך לכתובת הדואר האלקטרונית אותה הזנת בעת ההרשמה למערכת. סיסמה זו תקפה ל-30 יום בלבד, ובכניסתך הראשונה לשירות תתבקש/י להחליפה לסיסמה אישית.
שים לב! אין לתת כתובת מייל עם סיומת @iai.co.il
אם ניסית להיכנס לחשבון האישי המקוון באמצעות סיסמה לנייד ללא הצלחה – ככל הנראה אחד מפרטי הזיהוי שלך אינו מעודכן במערכות החברה.
במקרה זה יש למלא טופס לעדכון פרטים ולהעבירו לחברה באחד הערוצים המפורטים בסוף הטופס.
לאחר ה-15 לחודש העוקב תוכל/י להיכנס לחשבון האישי המקוון שלך.
לנוחיותך, ניתן למלא גם טופס עדכון פרטים דיגיטלי ולשלוח אלינו בצירוף צילום קריא של תעודת זהות.
באפשרותך לקבל מענה בכל הקשור לשירות “גמל אינפו“ באמצעות מוקד התמיכה בטלפון 03-9357717 או באמצעות המייל: gemeliai@iai.co.il